Thursday, December 27, 2012

Lewat sebulan...tp berbaloi-baloi :)

 Assalamualaikum...

Memanggil2 mood coz pepagi cam blur sket kan. rase pendeknya minggu ni. esok dah jumaat dah. sekejap je hari berlalu..nampak x kek comei kt bawah tu?red velvet uuuuuu...ammmm..ammmm..ammmm..


Uit2..hitam ka maroon tu?maroon la..gambo captured by Ipad

 1st time merasa kek ni.slalu cam x teringin nak beli walau kekdg membuak2 rase nak makan kek ni. sebab kek ni cam xda je kt SR. ntah la, x berapa pasti coz tiap kali g SR, nampak durian cheese cake n choc indulgence je. yg lain aku x jeling sgt pun..hihi

 Kek ni adelah sempena besday i bulan November lepas. member ku Yo janji nak bg.tp maklumla, bizi bebeno katekan kt PWTC tu (yo ni incharge event kt pwtc, dgn persidangan la, majlis kawen la kt pwtc tu)..akhirnya, sebulan selepas baru dapat.ni kira ok la ni..aku dah mule pikir tahun dpn bru dapat.hahaha...this cake was made by chef at Riverside PWTC. Sedap rupenya Red Velvet ni. nak2 free org bagi..hehe.

p/s : TQ Yo, kauns really aprreciate it. Ikatan persahabatan yang terjalin lebih 10 tahun ni, harapnya berkekalan. Sibuk cmane pun kite dengan kehidupan masing2, ingatan tu tetap ada, masa tetap dicari untuk berjumpa walau di tepi jalan je...Syukur Alhamdulillah.



...Aku ida

No comments:

Post a Comment